lördag, augusti 25, 2007

Sommarlovet över

Nu är sommarlovet slut och skolan har börjat. Rätt kul faktiskt. Jag har dessutom ett drömschema, har sovmorgon tre dagar i veckan, två lektioner om dagen tre dagar i veckan och slutar fem i tolv en dag!
Jag har därmed också kunnat lägga in lite extra kurser jag vill läsa som Matte C, Franska steg 3 och Samhällskunskap B, och mer lär det bli!

I CUF i Jönköping håller vi just nu på att planera för förbundsstämman som kommer att vara i Jönköping 2008. Jag är ansvarig för Jönköpings distrikts ombudsplatser och ledamot av stämmokommittén.

Idag har jag ägnat tiden åt att lyssna på alla Lejonkungen-sånger på olika språk på youtube och bl.a. lärt mig "Can you feel the love tonight" på franska, fast den då förstås heter "L'amour brille sous les étoils".

Inga kommentarer: