torsdag, maj 10, 2007

Mediagemonslag

Min insändare i Jönköping Nu har väckt många reaktioner och idag och igår har jag pratat med en hel del journalister.
Igår blev jag upprings av TV4 Jönköping som ville ha en intervju. Klippet sändes imorse.
Expressen ringde mig idag och intervjuade mig.
jnytt.se skrev om saken efter att de ringt mig.


Centerpartiets kommunalråd Ann-Mari Nilsson har också uttalat sig, särskilt i Expressen. Hennes kommentarer är lite lustiga, och jag tror inte att hon har satt sig in i ärendet. Jag har tydligt förklarat att jag trodde att insändaren var godkänt av vår ordförande, vilket tydligen var en missuppfattning. Att kalla andra människor för "ansvarslösa" bara för att de inte har samma åsikter som en själv är tämligen omoget.


Jag har bl.a. fått stöd från CUF:s ordförande Fredrick Federley.


Expressen har en startat en omröstning där 8210 personen i skrivandets stund röstat och 63% håller med mig.

Inga kommentarer: